Thursday 21 October 2010

Projek hari ini

Lama rasanya tak post hasil xtvt masa lapang. Sebenarnya mmg takde pon yg dah siap.Isnin till Rabu ada kelas, kalo tak pagi, petang...jadi biasanya tak buat apa2 xtvt pon kecuali mengemas, menggosok mana2 yg patut (tapi takpon pika-pika !!! aiyaaa).

Khamis & Jumaat ler hari untuk bersantai2 di rumah dan juga buat xtvt lain.Tapi sejak raya, most of the time dok kat rumah je....kenapa erk?? hehehe...smuanya gara2 drama ler.
Sekarang ni tgh follow drama Jepun dan Korea...either kat TV atau yg download kat internet.

Baseball season pon dah abis, keseronokan membaca blog peminat2 Baseball pon dah berkurangan sebab takde cerita...off season dah...Kena tggu bulan 3 tahun depan baru start season baru.
Owhhh...lamanya


Ini adalah projek terbaru...BEG untuk simpan segala buku2 bank ke, passport dan yg seangkatannya.Selama ni, semuanya letak dalam satu beg...tapi mcm penuh dan selalu kena punggah..
Mengambil kesempatan Jais yg nak balik Msia bulan depan ( balik lagiii??????) , buat ler juga.
So, Jais guna beg yg sedia ada, su & anak2 guna beg baru (yeay !!!)

Ada few projects dalam kepala dan nak kena rush sebelum salji turun di luar sana...Hari semakin sejuk tapi xtvt masa winter blom ada lagi...apa nak buat erk?? last year mengait & cross-stitched.This year??? hajat di hati nak buat hand puppet untuk budak 2 orang tu...boleh ke buat??!


2 comments:

lina said...

All the best dengan projek musim sejuk! :)

Tak balik sekali ke Malaysia ke nanti?

Suhaila Tahir said...

@Lina

Tak mula apa pon lagi...hehehe
Kami tggl kat sini je...tak pe lah asalkan jais bwkkan balik burger...yeay!!!